Održavanje i upravljanje IT sustavom
Upravljane usluge i proaktivno održavanje sustava omogućavaju neprekinuti i pouzdan rad uz predvidljive troškove.
Ugovori o održavanju ili povremene intervencije
Računala i računalna oprema danas su okosnica svakog poslovanja. Pri tome se potrebe mogu razlikovati ovisno o veličini i tipu poduzeća, sektoru u kojem poduzeće djeluje, kao i o odabiru programskog poslovnog rješenja.
Iako su potrebe poduzeća različite, zajednička im je potreba da računala i računalna oprema rade bez zastoja. Rad bez zastoja može se osigurati kroz proaktivno održavanje, upravljanje računalnim sustavima i pravodobnim reagiranjem.
Ukoliko ste zainteresirani da mi preuzmemo brigu o Vašoj opremi i da Vam budemo podrška u digitalnom svijetu, prvo ćemo napraviti analizu opreme i potreba koje imate.
Kako u sklopu poslova koja obavljamo često dolazimo u kontakt s povjerljivim podacima, u slučaju ostvarivanja poslovne suradnje, bez obzira radi li se o kontinuiranoj ili povremenoj suradnji, obvezno je potpisivanje ugovora o čuvanju tajnosti podataka.
Obuhvat održavanja i upravljanja IT sustavom
Nadzor ispravnosti uređaja
Kontinuirani nadzor te periodično hardversko i softversko testiranje i podešavanje uređaja (računala, servera...), provjera ispravnosti rada unutar zadanih očekivanih parametara. Udaljeno, preko alata za nadzor.
Nadzor ispravnosti servisa
Nadzor nad ispravnosti rada pojedinih servisa (baze podataka, kritične poslovne aplikacije, poslužiteljski servisi). Kontinuirani nadzor pomoću RMM alata, reagiranje u slučaju postavljenih alarma i uklanjanje problema.
Nadzor izrade backupa
Kontinuirani ili periodični nadzor izrade sigurnosnih kopija (backupa), provjera ispravnosti sigurnosnih kopija. Reagiranje u slučaju da ne postoji ispravni backup.
Upravljanje ažuriranjima
Nadzor nad dostupnosti ažuriranja za računala i/ili poslužitelje, testiranje na probnim računalima, određivanje vremena primjene ažuriranja i ponovnog pokretanja uređaja.
Nadzor sigurnosti
Kontinuirani nadzor nad radom sigurnosnih servisa - firewalla, antivirusa, provjere neuspjelih prijava, provjere otvorenih portova... Pomoću alata za udaljeni nadzor.
Upravljanje korisnicima
Kreiranje i/ili uklanjanje korisničkih računa na različitim servisima, centralizirano upravljanje korisnicima, vođenje evidencije o korisnicima i vjerodajnicama.
Vođenje evidencije o opremi
Vođenje evidencije o računalima, poslužiteljima i ostaloj opremi, uključujući informacije o konfiguracijama, postavkama i softveru, mreži, nacrtima i slično.
Proširenje sustava
Planiranje i projektiranje proširenja sustava, montaža opreme, puštanje u rad i dokumentiranje obavljenih radova.
Nadogradnje opreme
Izrada procjena o potrebi nadogradnje postojeće opreme, planiranje nadogradnji i obavljanje nadogradnji (ugradnja novih diskova i/ili memorije, kreiranje RAID polja...).
Izmjena opreme
Izmjena postojeće opreme (računala, poslužitelji, ostala oprema), migracija podataka s postojeće opreme na novu, puštanje u rad, testiranja, dokumentiranje.
Upravljanje infrastrukturom
Upravljanje ključnom infrastrukturom (RDP pristupi, VPN mreže, domene i korisnici, elektronička pošta...).
Izvještavanje
Kreiranje periodičnih izvještaja o stanju opreme i sustava, uočenim pojavama, potrebama za proširenjima i nadogradnjama.