Sadržaji za preuzimanje

Ovdje možete potražiti različite korisne alate, predloške dokumenata i instalacijske datoteke.

Evidencija radnog vremena za 2017. godinu

XLS i ODS tablice i alati

Tablice za vođenje evidencije radnog vremena u xls formatu. Tablica je predviđena za vođenje jednog djelatnika za sve mjesece. 

Značajke: 

- automatsko značavanje neradnih dana
- kontrola - usporedba upisanih vrijednosti s fondom radnih sati
- pregled godišnjih odmora djelatnika
- evidencija slobodnih sati u danu i tjednu
- rekapitulacija najčešćih oblika za obračun plaće

NAPOMENE:

Polja koja sadrže formule su zaključana, za izmjenu su dozvoljena samo polja koja se predviđena za unos podataka. 
OpenOffice ima problema s prepoznavanjem zaključanih i otključanih polja pa se ne preporučava korištenje.
Testirano za programe: Microsoft Office (od verzije 2003 i novije), Libre Office, WPS Office

Vrsta datoteke xls
Veličina datoteke B 320512 B
Veličina datoteke MB 0.31 MB

 30.12.2016.

FILTER KATEGORIJA
Možda Vas zanima ...
Nextcloud - ultimativno cloud rješenje za produktivnost

Nextcloud je ultimativno i fleksibilno cloud rješenje za pohranu i dijeljenje dokumenata, organizaciju poslovanja, upravljanje zadacima i mrežnu suradnju.

Pogledaj
Inveo-P za paušalne obrte

Inveo-P je cloud rješenje za vođenje poslovanja "paušalnih" obrta. Omogućava izdavanje fiskalnih računa, izdavanje računa za naplatu preko transakcijskog računa, praćenje troškova i prihoda te automatsko generiranje KPR i PO-SD obrazaca.

Pogledaj
IT rješenja za udaljeni rad (ili rad od kuće)

Sve više poduzeća ima potrebu za omogućavanje rada s udaljenih lokacija, bez obzira radi li se o radu iz udaljenih poslovnica ili omogućavanju djelatnicima da rade od kuće. Pri tome postoje različiti pristupi ostvarivanju rada s udaljenih lokacija.

Pogledaj