Sadržaji za preuzimanje

Ovdje možete potražiti različite korisne alate, predloške dokumenata i instalacijske datoteke.

Evidencija radnog vremena za 2024. godinu - osnovna, novi Pravilnik

XLS i ODS tablice i alati

Tablice za vođenje evidencije radnog vremena u xls formatu. Tablica je predviđena za vođenje jednog djelatnika za sve mjesece. 

Značajke: 

- automatsko označavanje neradnih dana
- kontrola - usporedba upisanih vrijednosti s fondom radnih sati
- pregled godišnjih odmora djelatnika
- evidencija slobodnih sati u danu i tjednu
- rekapitulacija najčešćih oblika za obračun plaće
- evidencija posebnih oblika rada s početkom i krajem rada i napomenama

NAPOMENE:

Pojedina polja u tablici su zaključana, no otključana su SVA u koja su predviđena za unose vremena i zbrojeve (uključujući i rekapitulacije u zaglavlju). Ukoliko ima potreba, poduzetnik može svaku automatski izračunatu vrijednost poništiti u upisati potrebnu proizvoljnu vrijednost!
OpenOffice ima problema s prepoznavanjem zaključanih i otključanih polja pa se ne preporučava korištenje.
Testirano za programe: Microsoft Office (od verzije 2003 i novije), Libre Office, WPS Office

U nastavku se nalaze upute za korištenje, tablicu je moguće naručiti na stranici erv.idtech.hr: 2024 - Osnovna tablica, novi Pravilnik


Vrsta datoteke pdf
Veličina datoteke B 1227895 B
Veličina datoteke MB 1.17 MB

 11.11.2024.

FILTER KATEGORIJA
Možda Vas zanima ...
Evidencija loko vožnje

blica za evidenciju i obračun loko vožnje. Jedna tablica predviđena je za evidentiranje trideset zapisa o napravljenoj loko vožnji s automatskim obračunom kilometraže iz upisanih vrijednosti početnog i završnog stanja brojila, automatskim zbrajanjem ukupne kilometraže s obračunom ukupnog iznosa za isplatu.

Pogledaj
Inveo-P za paušalne obrte

Inveo-P je cloud rješenje za vođenje poslovanja "paušalnih" obrta. Omogućava izdavanje fiskalnih računa, izdavanje računa za naplatu preko transakcijskog računa, praćenje troškova i prihoda te automatsko generiranje KPR i PO-SD obrazaca.

Pogledaj
Nextcloud - ultimativno cloud rješenje za produktivnost

Nextcloud je ultimativno i fleksibilno cloud rješenje za pohranu i dijeljenje dokumenata, organizaciju poslovanja, upravljanje zadacima i mrežnu suradnju.

Pogledaj