Novosti i informacije

Provjerite zadnje novosti, informacije i obavijesti.

Kako izbjeći da pošta završi u neželjenoj pošti?

 10.11.2022. Kako bi se izbjeglo primanje neželjene elektroničke pošte koriste se razni mehanizmi. Ukoliko legitimna pošta završi u neželjenoj, znači da poslužitelj za slanje pošte nije dobro podešen.

Kako bi se izbjeglo primanje neželjene elektroničke pošte koriste se razni mehanizmi. Ukoliko legitimna pošta završi u neželjenoj, znači da poslužitelj za slanje pošte nije dobro podešen. Danas se na strani primatelja uobičajeno koristi provjera primljene pošte poput toga koji je pošiljatelj, s koje domene je poruka poslana, da li poslužitelj s kojeg je poruka poslana ima pravo slati poruke, da li je zaglavlje elektroničke pošte potpisano... Radi se o jednostavnim autentikacijskim metodama i ukoliko ih primatelj ne može provjeriti, često će označiti poruku kao neželjenu.


Autentikacijske metode koje se koriste za provjeru elektroničke pošte su SPF, DKIM i DMARC. Radi se o tekstualnim zapisima koji se moraju objaviti u DNS zapisima za domenu. SPF (Sender Policy Framework) sadrži informacije o tome koji poslužitelji smiju slati poruke za tu domenu. DKIM (DomainKeys Identified Mail) dodaje elektronički zapis porukama pomoću kojih se može potvrditi da je pošta uistinu poslana s odgovarajućeg poslužitelja te da poruka nije modificirana od trećih strana. DMARC (Domain-based Message Authentication) se postavlja povrh SPF i DKIM zapisa kako bi se dodatno provjerila ispravnost SPF i DKIM zapisa te omogućava da se objavi politika što se treba učiniti s porukama koje nisu prošle validaciju te se može zatražiti dostava izvješća.


Ispravno postavljanje opisanih autentikacijskih metoda omogućit će ispravnu isporuku legitimne elektroničke pošte, a sa strane primatelja omogućava bolju borbu protiv neželjene i maliciozne elektroničke pošte.

Možda Vas zanima ...
Nextcloud - ultimativno cloud rješenje za produktivnost

Nextcloud je ultimativno i fleksibilno cloud rješenje za pohranu i dijeljenje dokumenata, organizaciju poslovanja, upravljanje zadacima i mrežnu suradnju.

Pogledaj
Vrste udaljenog rada ili rada od kuće

Pojam rada od kuće se "popularizirao" tijekom pandemije, a u zadnje vrijeme se dodatno aktualizirao zbog najave izmjena u Zakonu o radu kojima se planira pojedinim djelatnicima dati pravo na rad od kuće na zahtjev.

Pogledaj
Evidencija loko vožnje

blica za evidenciju i obračun loko vožnje. Jedna tablica predviđena je za evidentiranje trideset zapisa o napravljenoj loko vožnji s automatskim obračunom kilometraže iz upisanih vrijednosti početnog i završnog stanja brojila, automatskim zbrajanjem ukupne kilometraže s obračunom ukupnog iznosa za isplatu.

Pogledaj
Kako izbjeći da pošta završi u neželjenoj pošti?

Kako bi se izbjeglo primanje neželjene elektroničke pošte koriste se razni mehanizmi. Ukoliko legitimna pošta završi u neželjenoj, znači da poslužitelj za slanje pošte nije dobro podešen.

Pogledaj
IT rješenja za udaljeni rad (ili rad od kuće)

Sve više poduzeća ima potrebu za omogućavanje rada s udaljenih lokacija, bez obzira radi li se o radu iz udaljenih poslovnica ili omogućavanju djelatnicima da rade od kuće. Pri tome postoje različiti pristupi ostvarivanju rada s udaljenih lokacija.

Pogledaj