Novosti i informacije

Provjerite zadnje novosti, informacije i obavijesti.

Kako izbjeći da pošta završi u neželjenoj pošti?

 10.11.2022. Kako bi se izbjeglo primanje neželjene elektroničke pošte koriste se razni mehanizmi. Ukoliko legitimna pošta završi u neželjenoj, znači da poslužitelj za slanje pošte nije dobro podešen.

Kako bi se izbjeglo primanje neželjene elektroničke pošte koriste se razni mehanizmi. Ukoliko legitimna pošta završi u neželjenoj, znači da poslužitelj za slanje pošte nije dobro podešen. Danas se na strani primatelja uobičajeno koristi provjera primljene pošte poput toga koji je pošiljatelj, s koje domene je poruka poslana, da li poslužitelj s kojeg je poruka poslana ima pravo slati poruke, da li je zaglavlje elektroničke pošte potpisano... Radi se o jednostavnim autentikacijskim metodama i ukoliko ih primatelj ne može provjeriti, često će označiti poruku kao neželjenu.


Autentikacijske metode koje se koriste za provjeru elektroničke pošte su SPF, DKIM i DMARC. Radi se o tekstualnim zapisima koji se moraju objaviti u DNS zapisima za domenu. SPF (Sender Policy Framework) sadrži informacije o tome koji poslužitelji smiju slati poruke za tu domenu. DKIM (DomainKeys Identified Mail) dodaje elektronički zapis porukama pomoću kojih se može potvrditi da je pošta uistinu poslana s odgovarajućeg poslužitelja te da poruka nije modificirana od trećih strana. DMARC (Domain-based Message Authentication) se postavlja povrh SPF i DKIM zapisa kako bi se dodatno provjerila ispravnost SPF i DKIM zapisa te omogućava da se objavi politika što se treba učiniti s porukama koje nisu prošle validaciju te se može zatražiti dostava izvješća.


Ispravno postavljanje opisanih autentikacijskih metoda omogućit će ispravnu isporuku legitimne elektroničke pošte, a sa strane primatelja omogućava bolju borbu protiv neželjene i maliciozne elektroničke pošte.

Možda Vas zanima ...
Nextcloud - ultimativno cloud rješenje za produktivnost

Nextcloud je ultimativno i fleksibilno cloud rješenje za pohranu i dijeljenje dokumenata, organizaciju poslovanja, upravljanje zadacima i mrežnu suradnju.

Pogledaj
Kako izbjeći da pošta završi u neželjenoj pošti?

Kako bi se izbjeglo primanje neželjene elektroničke pošte koriste se razni mehanizmi. Ukoliko legitimna pošta završi u neželjenoj, znači da poslužitelj za slanje pošte nije dobro podešen.

Pogledaj
Primanje ucjenjivačke elektroničke pošte

Zadnjih dana više klijenata nam se požalilo na primitak elektroničke pošte kojom ih se ucjenjuje da će njihove privatne snimke biti objavljene ukoliko se ucjenjivaču ne isplati naknada.

Pogledaj
Nova usluga - GDPR savjetovanje

U suradnji s partnerskim odvjetničkim uredom naše usluge smo obogatili savjetodavnim uslugama vezanim uz usklađivanje poslovanja s Općom uredbom o zaštiti osobnih podataka (GDPR).

Pogledaj
Brz, neometan i siguran rad u Synesisu

Synesis je često korišten program za vođenje poslovnih knjiga, no u slučaju velikog obima posla i istovremenog rada više korisnika opadaju performanse.

Pogledaj