Sadržaji za preuzimanje

Ovdje možete potražiti različite korisne alate, predloške dokumenata i instalacijske datoteke.

Evidencija radnog vremena za 2022. godinu

XLS i ODS tablice i alati

Tablice za vođenje evidencije radnog vremena u xls formatu. Tablica je predviđena za vođenje jednog djelatnika za sve mjesece. 

Značajke: 

- automatsko označavanje neradnih dana
- kontrola - usporedba upisanih vrijednosti s fondom radnih sati
- pregled godišnjih odmora djelatnika
- evidencija slobodnih sati u danu i tjednu
- rekapitulacija najčešćih oblika za obračun plaće
- evidencija posebnih oblika rada s početkom i krajem rada i napomenama

NAPOMENE:

Polja koja sadrže formule su zaključana, za izmjenu su dozvoljena samo polja koja se predviđena za unos podataka. 
OpenOffice ima problema s prepoznavanjem zaključanih i otključanih polja pa se ne preporučava korištenje.
Testirano za programe: Microsoft Office (od verzije 2003 i novije), Libre Office, WPS Office

Kao i prethodnih godina, tablice se mogu koristiti bez naknade, no nećemo se buniti ukoliko nas želite počastiti kavom ili pizzom uplatom na naš račun HR8923600001102270296. Ukoliko nas počastite, molimo da u poziv na broj upišete OIB subjekta na koji ćemo izdati račun, a opis plaćanja "Evidencija radnog vremena" i e-mail adresu za dostavu pdf računa (ili napomenu javni naručitelj ukoliko vam je potreban e-račun).

Vrsta datoteke xls
Veličina datoteke B 2213376 B
Veličina datoteke MB 2.11 MB

 10.01.2022.

FILTER KATEGORIJA
Možda Vas zanima ...
Inveo-P za paušalne obrte

Inveo-P je cloud rješenje za vođenje poslovanja "paušalnih" obrta. Omogućava izdavanje fiskalnih računa, izdavanje računa za naplatu preko transakcijskog računa, praćenje troškova i prihoda te automatsko generiranje KPR i PO-SD obrazaca.

Pogledaj
Nova usluga - GDPR savjetovanje

U suradnji s partnerskim odvjetničkim uredom naše usluge smo obogatili savjetodavnim uslugama vezanim uz usklađivanje poslovanja s Općom uredbom o zaštiti osobnih podataka (GDPR).

Pogledaj
Nextcloud - ultimativno cloud rješenje za produktivnost

Nextcloud je ultimativno i fleksibilno cloud rješenje za pohranu i dijeljenje dokumenata, organizaciju poslovanja, upravljanje zadacima i mrežnu suradnju.

Pogledaj