Novosti i informacije

Provjerite zadnje novosti, informacije i obavijesti.

Evidencija radnog vremena za 2019. godinu

 09.01.2019. U rubrici Korisnički centar - Sadržaji za preuzimanje - XLS i ODS tablice objavljena je excel tablica za vođenje evidencije o radnom vremenu djelatnika.

Excel tablica za evidenciju radnog vremena napravljena je za vođenje evidencije o radu djelatnika. U tablici su već označeni neradni dani, subote i nedjelje, a u zadnje dvije kolone se izračunava i evidentira broj slobodnih sati u danu i tjednu. U tablici se može pratiti iskorištene i preostale dane godišnjeg odmora, ukupan fond radnih sati te ukupno upisane radne sate.

U odnosu na tablice objavljivane prethodnih godina došlo je do sitne izmjene. Ubačen je list u kojem se može voditi evidencija početka i kraja posebnih oblika rada (prekovremenih, putnih naloga i sl.), opis ostvarenog oblika rada i napomene. List je ubačen zato što smo dobili informaciju od pojedinih klijenata da su pojedine inspekcije tražile od njih da to imaju evidentirano i u okviru evidencije o radu, unatoč tome što ti podaci postoje upisani u drugim dokumentima (primjerice u potpisanome nalogu za prekorad). Kako je u slučaju posebnih oblika rada, pogotovo prekovremenog, gotovo nemoguće detaljnu evidenciju svih početaka i krajeva rada voditi kroz excel tablicu (najveći problemi bi nastali ukoliko djelatnik odlazi pa dolazi), omogućili smo evidentiranje istog kroz poseban list. U tom slučaju preporučljivo je periodično isprintati evidenciju o posebnim oblicima rada i držati ju zajedno s ispisanim tablicama evidencije o radu.

Evidenciju je moguće preuzeti iz rubrike Korisnički centar - Sadržaji za preuzimanje - XLS i ODS tablice.

Upute je moguće preuzeti iz rubrike Korisnički centar - Korisničke upute - Ostalo.

Možda Vas zanima ...
Primanje ucjenjivačke elektroničke pošte

Zadnjih dana više klijenata nam se požalilo na primitak elektroničke pošte kojom ih se ucjenjuje da će njihove privatne snimke biti objavljene ukoliko se ucjenjivaču ne isplati naknada.

Pogledaj
Inveo-P za paušalne obrte

Inveo-P je cloud rješenje za vođenje poslovanja "paušalnih" obrta. Omogućava izdavanje fiskalnih računa, izdavanje računa za naplatu preko transakcijskog računa, praćenje troškova i prihoda te automatsko generiranje KPR i PO-SD obrazaca.

Pogledaj
Nova usluga - GDPR savjetovanje

U suradnji s partnerskim odvjetničkim uredom naše usluge smo obogatili savjetodavnim uslugama vezanim uz usklađivanje poslovanja s Općom uredbom o zaštiti osobnih podataka (GDPR).

Pogledaj
Brz, neometan i siguran rad u Synesisu

Synesis je često korišten program za vođenje poslovnih knjiga, no u slučaju velikog obima posla i istovremenog rada više korisnika opadaju performanse.

Pogledaj
Vrste udaljenog rada ili rada od kuće

Pojam rada od kuće se "popularizirao" tijekom pandemije, a u zadnje vrijeme se dodatno aktualizirao zbog najave izmjena u Zakonu o radu kojima se planira pojedinim djelatnicima dati pravo na rad od kuće na zahtjev.

Pogledaj