Novosti i informacije

Provjerite zadnje novosti, informacije i obavijesti.

Evidencije radnog vremena za 2023. godinu

 05.01.2023. Pripremili smo tri verzije tablice za vođenje evidencije radnog vremena. Osnovnu koja je identična onima od prethodnih godina, naprednu u kojoj su uvedena proširenja te naprednu V2 u kojoj su dodana dva proizvoljna polja.

Excel tablice za evidenciju radnog vremena napravljene su za vođenje evidencije o radu djelatnika. U tablici su već označeni neradni dani, subote i nedjelje, a u zadnje dvije kolone se izračunava i evidentira broj slobodnih sati u danu i tjednu. U tablici se može pratiti iskorištene i preostale dane godišnjeg odmora, ukupan fond radnih sati te ukupno upisane radne sate.


Ove godine smo ponovno napravili osnovnu i naprednu verziju tablice, kao i dodatnu naprednu (V2) u kojoj je moguće definirati dva proizvoljna polja. Proizvoljna polja se mogu iskoristiti za evidentiranje izolacija (na teret HZZO ili na teret poslodavca) ili za drugu svrhu potrebnu korisnicima. 


Osnovnu verziju tablice možete preuzeti na adresi: Evidencija radnog vremena za 2023. godinu


Naprednu verziju tablice možete preuzeti na adresi: Evidencija radnog vremena za 2023. godinu - napredna


Naprednu verziju tablice s dodanim proizvoljnim poljima možete preuzeti na adresi: Evidencija radnog vremena za 2023. godinu - napredna V2


Upute za naprednu verziju tablice možete preuzeti na adresi (iste kao i prošle godine): Upute za naprednu verziju Evidencije radnog vremena za 2022. godinu


Kao i prethodnih godina, tablice se mogu koristiti bez naknade, no nećemo se buniti ukoliko nas želite počastiti kavom ili pizzom uplatom na naš račun HR8923600001102270296. Ukoliko nas počastite, molimo da u poziv na broj upišete OIB subjekta na koji ćemo izdati račun, a opis plaćanja "Evidencija radnog vremena" i e-mail adresu za dostavu pdf računa (ili napomenu javni naručitelj ukoliko vam je potreban e-račun).

Možda Vas zanima ...
IT rješenja za udaljeni rad (ili rad od kuće)

Sve više poduzeća ima potrebu za omogućavanje rada s udaljenih lokacija, bez obzira radi li se o radu iz udaljenih poslovnica ili omogućavanju djelatnicima da rade od kuće. Pri tome postoje različiti pristupi ostvarivanju rada s udaljenih lokacija.

Pogledaj
Vrste udaljenog rada ili rada od kuće

Pojam rada od kuće se "popularizirao" tijekom pandemije, a u zadnje vrijeme se dodatno aktualizirao zbog najave izmjena u Zakonu o radu kojima se planira pojedinim djelatnicima dati pravo na rad od kuće na zahtjev.

Pogledaj
Nova usluga - GDPR savjetovanje

U suradnji s partnerskim odvjetničkim uredom naše usluge smo obogatili savjetodavnim uslugama vezanim uz usklađivanje poslovanja s Općom uredbom o zaštiti osobnih podataka (GDPR).

Pogledaj
Kako izbjeći da pošta završi u neželjenoj pošti?

Kako bi se izbjeglo primanje neželjene elektroničke pošte koriste se razni mehanizmi. Ukoliko legitimna pošta završi u neželjenoj, znači da poslužitelj za slanje pošte nije dobro podešen.

Pogledaj
Inveo-P za paušalne obrte

Inveo-P je cloud rješenje za vođenje poslovanja "paušalnih" obrta. Omogućava izdavanje fiskalnih računa, izdavanje računa za naplatu preko transakcijskog računa, praćenje troškova i prihoda te automatsko generiranje KPR i PO-SD obrazaca.

Pogledaj