Sadržaji za preuzimanje

Ovdje možete potražiti različite korisne alate, predloške dokumenata i instalacijske datoteke.

Evidencija radnog vremena za 2022. godinu - napredna

XLS i ODS tablice i alati

Tablice za vođenje evidencije radnog vremena u xlsx formatu. Tablica je predviđena za vođenje jednog djelatnika za sve mjesece. Dodatne značajke: označavanje neradnih dana, rad u smjenama, noćni rad, djelomična automatizacija razvrstavanja prema vrstama, kontrola - usporedba upisanih vrijednosti s fondom radnih sati, pregled godišnjih odmora djelatnika, evidencija slobodnih sati u danu i tjednu, evidencija posebnih oblika rada.


 10.01.2022.

Evidencija radnog vremena za 2022. godinu

XLS i ODS tablice i alati

Tablice za vođenje evidencije radnog vremena u xls formatu. Tablica je predviđena za vođenje jednog djelatnika za sve mjesece. Dodatne značajke: označavanje neradnih dana, kontrola - usporedba upisanih vrijednosti s fondom radnih sati, pregled godišnjih odmora djelatnika, evidencija slobodnih sati u danu i tjednu, evidencija posebnih oblika rada.


 10.01.2022.

Evidencija radnog vremena za 2021. godinu - za inspektore koji inzistiraju na tekstu

XLS i ODS tablice i alati

Tablice za vođenje evidencije radnog vremena u xlsx formatu u kojoj je u zaglavlju umjesto teksta "vrijeme nazočnosti na poslu" tekst "sati nazočnosti na poslu".


 28.01.2021.

Evidencija radnog vremena za 2021. godinu - napredna

XLS i ODS tablice i alati

Tablice za vođenje evidencije radnog vremena u xlsx formatu. Tablica je predviđena za vođenje jednog djelatnika za sve mjesece. Dodatne značajke: označavanje neradnih dana, rad u smjenama, noćni rad, djelomična automatizacija razvrstavanja prema vrstama, kontrola - usporedba upisanih vrijednosti s fondom radnih sati, pregled godišnjih odmora djelatnika, evidencija slobodnih sati u danu i tjednu, evidencija posebnih oblika rada.


 21.01.2021.

FILTER KATEGORIJA
Možda Vas zanima ...
Nextcloud - ultimativno cloud rješenje za produktivnost

Nextcloud je ultimativno i fleksibilno cloud rješenje za pohranu i dijeljenje dokumenata, organizaciju poslovanja, upravljanje zadacima i mrežnu suradnju.

Pogledaj
Brz, neometan i siguran rad u Synesisu

Synesis je često korišten program za vođenje poslovnih knjiga, no u slučaju velikog obima posla i istovremenog rada više korisnika opadaju performanse.

Pogledaj
Nova usluga - GDPR savjetovanje

U suradnji s partnerskim odvjetničkim uredom naše usluge smo obogatili savjetodavnim uslugama vezanim uz usklađivanje poslovanja s Općom uredbom o zaštiti osobnih podataka (GDPR).

Pogledaj