Sadržaji za preuzimanje
Ovdje možete potražiti različite korisne alate, predloške dokumenata i instalacijske datoteke.
Evidencija radnog vremena za 2022. godinu - napredna V2
XLS i ODS tablice i alati
Tablice za vođenje evidencije radnog vremena u xls formatu. Tablica je predviđena za vođenje jednog djelatnika za sve mjesece.
Značajke:
- mogućnost dvostrukog upisivanja početka i kraja radnog vremena (za rad u smjenama (dvokratno) i prekovremeni rad)
- mogućnost upisivanja rada u noćnoj smjeni
- automatsko označavanje neradnih dana i upisivanje u tablicu
- automatsko razvrstavanje noćnog rada, prekovremenih sati, sati rada blagdanom ili nedjeljom na temelju upisanih vrijednosti početka i kraja radnog vremena
- kontrola - usporedba upisanih vrijednosti s fondom radnih sati
- pregled godišnjih odmora djelatnika
- evidencija slobodnih sati u danu i tjednu
- rekapitulacija najčešćih oblika za obračun plaće
- evidencija posebnih oblika rada s početkom i krajem rada i napomenama- evidencija posebnih oblika rada s početkom i krajem rada i napomenama
- DVA PROIZVOLJNA POLJA (za potrebe vođenja evidencije o izolaciji ili sl.)
NAPOMENE:
Polja koja sadrže formule su zaključana, za izmjenu su dozvoljena samo polja koja se predviđena za unos podataka.
OpenOffice ima problema s prepoznavanjem zaključanih i otključanih polja pa se ne preporučava korištenje.
Testirano za programe: Microsoft Office (od verzije 2013 i novije), Libre Office 6x+
Kao i prethodnih godina, tablice se mogu koristiti bez naknade, no nećemo se buniti ukoliko nas želite počastiti kavom ili pizzom uplatom na naš račun HR8923600001102270296. Ukoliko nas počastite, molimo da u poziv na broj upišete OIB subjekta na koji ćemo izdati račun, a opis plaćanja "Evidencija radnog vremena" i e-mail adresu za dostavu pdf računa (ili napomenu javni naručitelj ukoliko vam je potreban e-račun).
Vrsta datoteke | xlsx |
Veličina datoteke B | 726429 B |
Veličina datoteke MB | 0.69 MB |
IT rješenja za udaljeni rad (ili rad od kuće)
Sve više poduzeća ima potrebu za omogućavanje rada s udaljenih lokacija, bez obzira radi li se o radu iz udaljenih poslovnica ili omogućavanju djelatnicima da rade od kuće. Pri tome postoje različiti pristupi ostvarivanju rada s udaljenih lokacija.
PogledajNova usluga - GDPR savjetovanje
U suradnji s partnerskim odvjetničkim uredom naše usluge smo obogatili savjetodavnim uslugama vezanim uz usklađivanje poslovanja s Općom uredbom o zaštiti osobnih podataka (GDPR).
PogledajInveo-P za paušalne obrte
Inveo-P je cloud rješenje za vođenje poslovanja "paušalnih" obrta. Omogućava izdavanje fiskalnih računa, izdavanje računa za naplatu preko transakcijskog računa, praćenje troškova i prihoda te automatsko generiranje KPR i PO-SD obrazaca.
Pogledaj