Novosti i informacije

Provjerite zadnje novosti, informacije i obavijesti.

Evidencija radnog vremena za 2018. godinu

 13.12.2017. U rubrici Korisnički centar - Sadržaji za preuzimanje - XLS i ODS tablice objavljena je excel tablica za vođenje evidencije o radnom vremenu djelatnika. Evidencija je prilagođena i za poduzetnike koji osim upisivanja početka i kraja radnog vremena imaju potrebu za upisivanjem i drugačijih oblika rada (automatski izračun slobodnih sati u danu i tjednu).

Excel tablica za evidenciju radnog vremena napravljena je za vođenje evidencije o radu djelatnika. U tablici se već označeni neradni dani, subote i nedjelje, a u zadnje dvije kolone se izračunava i evidentira broj slobodnih sati u danu i tjednu. U tablici se može pratiti iskorištene i preostale dane godišnjeg odmora, ukupan fond radnih sati te ukupno upisane radne sate.

Evidenciju je moguće preuzeti iz rubrike Korisnički centar - Sadržaji za preuzimanje - XLS i ODS tablice.

Upute je moguće preuzeti iz rubrike Korisnički centar - Korisničke upute - Ostalo.

Možda Vas zanima ...
Nextcloud - ultimativno cloud rješenje za produktivnost

Nextcloud je ultimativno i fleksibilno cloud rješenje za pohranu i dijeljenje dokumenata, organizaciju poslovanja, upravljanje zadacima i mrežnu suradnju.

Pogledaj
Primanje ucjenjivačke elektroničke pošte

Zadnjih dana više klijenata nam se požalilo na primitak elektroničke pošte kojom ih se ucjenjuje da će njihove privatne snimke biti objavljene ukoliko se ucjenjivaču ne isplati naknada.

Pogledaj
Brz, neometan i siguran rad u Synesisu

Synesis je često korišten program za vođenje poslovnih knjiga, no u slučaju velikog obima posla i istovremenog rada više korisnika opadaju performanse.

Pogledaj
Evidencija loko vožnje

blica za evidenciju i obračun loko vožnje. Jedna tablica predviđena je za evidentiranje trideset zapisa o napravljenoj loko vožnji s automatskim obračunom kilometraže iz upisanih vrijednosti početnog i završnog stanja brojila, automatskim zbrajanjem ukupne kilometraže s obračunom ukupnog iznosa za isplatu.

Pogledaj
Inveo-P za paušalne obrte

Inveo-P je cloud rješenje za vođenje poslovanja "paušalnih" obrta. Omogućava izdavanje fiskalnih računa, izdavanje računa za naplatu preko transakcijskog računa, praćenje troškova i prihoda te automatsko generiranje KPR i PO-SD obrazaca.

Pogledaj