Novosti i informacije

Provjerite zadnje novosti, informacije i obavijesti.

Evidencija radnog vremena za 2018. godinu

 13.12.2017. U rubrici Korisnički centar - Sadržaji za preuzimanje - XLS i ODS tablice objavljena je excel tablica za vođenje evidencije o radnom vremenu djelatnika. Evidencija je prilagođena i za poduzetnike koji osim upisivanja početka i kraja radnog vremena imaju potrebu za upisivanjem i drugačijih oblika rada (automatski izračun slobodnih sati u danu i tjednu).

Excel tablica za evidenciju radnog vremena napravljena je za vođenje evidencije o radu djelatnika. U tablici se već označeni neradni dani, subote i nedjelje, a u zadnje dvije kolone se izračunava i evidentira broj slobodnih sati u danu i tjednu. U tablici se može pratiti iskorištene i preostale dane godišnjeg odmora, ukupan fond radnih sati te ukupno upisane radne sate.

Evidenciju je moguće preuzeti iz rubrike Korisnički centar - Sadržaji za preuzimanje - XLS i ODS tablice.

Upute je moguće preuzeti iz rubrike Korisnički centar - Korisničke upute - Ostalo.

Možda Vas zanima ...
Brz, neometan i siguran rad u Synesisu

Synesis je često korišten program za vođenje poslovnih knjiga, no u slučaju velikog obima posla i istovremenog rada više korisnika opadaju performanse.

Pogledaj
Kako izbjeći da pošta završi u neželjenoj pošti?

Kako bi se izbjeglo primanje neželjene elektroničke pošte koriste se razni mehanizmi. Ukoliko legitimna pošta završi u neželjenoj, znači da poslužitelj za slanje pošte nije dobro podešen.

Pogledaj
Evidencija loko vožnje

blica za evidenciju i obračun loko vožnje. Jedna tablica predviđena je za evidentiranje trideset zapisa o napravljenoj loko vožnji s automatskim obračunom kilometraže iz upisanih vrijednosti početnog i završnog stanja brojila, automatskim zbrajanjem ukupne kilometraže s obračunom ukupnog iznosa za isplatu.

Pogledaj
Nova usluga - GDPR savjetovanje

U suradnji s partnerskim odvjetničkim uredom naše usluge smo obogatili savjetodavnim uslugama vezanim uz usklađivanje poslovanja s Općom uredbom o zaštiti osobnih podataka (GDPR).

Pogledaj
Inveo-P za paušalne obrte

Inveo-P je cloud rješenje za vođenje poslovanja "paušalnih" obrta. Omogućava izdavanje fiskalnih računa, izdavanje računa za naplatu preko transakcijskog računa, praćenje troškova i prihoda te automatsko generiranje KPR i PO-SD obrazaca.

Pogledaj