Novosti i informacije
Provjerite zadnje novosti, informacije i obavijesti.
Evidencija radnog vremena za 2018. godinu
13.12.2017.
U rubrici Korisnički centar - Sadržaji za preuzimanje - XLS i ODS tablice objavljena je excel tablica za vođenje evidencije o radnom vremenu djelatnika. Evidencija je prilagođena i za poduzetnike koji osim upisivanja početka i kraja radnog vremena imaju potrebu za upisivanjem i drugačijih oblika rada (automatski izračun slobodnih sati u danu i tjednu).
Excel tablica za evidenciju radnog vremena napravljena je za vođenje evidencije o radu djelatnika. U tablici se već označeni neradni dani, subote i nedjelje, a u zadnje dvije kolone se izračunava i evidentira broj slobodnih sati u danu i tjednu. U tablici se može pratiti iskorištene i preostale dane godišnjeg odmora, ukupan fond radnih sati te ukupno upisane radne sate.
Evidenciju je moguće preuzeti iz rubrike Korisnički centar - Sadržaji za preuzimanje - XLS i ODS tablice.
Upute je moguće preuzeti iz rubrike Korisnički centar - Korisničke upute - Ostalo.
Brz, neometan i siguran rad u Synesisu
Synesis je često korišten program za vođenje poslovnih knjiga, no u slučaju velikog obima posla i istovremenog rada više korisnika opadaju performanse.
PogledajKako izbjeći da pošta završi u neželjenoj pošti?
Kako bi se izbjeglo primanje neželjene elektroničke pošte koriste se razni mehanizmi. Ukoliko legitimna pošta završi u neželjenoj, znači da poslužitelj za slanje pošte nije dobro podešen.
PogledajEvidencija loko vožnje
blica za evidenciju i obračun loko vožnje. Jedna tablica predviđena je za evidentiranje trideset zapisa o napravljenoj loko vožnji s automatskim obračunom kilometraže iz upisanih vrijednosti početnog i završnog stanja brojila, automatskim zbrajanjem ukupne kilometraže s obračunom ukupnog iznosa za isplatu.
PogledajNova usluga - GDPR savjetovanje
U suradnji s partnerskim odvjetničkim uredom naše usluge smo obogatili savjetodavnim uslugama vezanim uz usklađivanje poslovanja s Općom uredbom o zaštiti osobnih podataka (GDPR).
PogledajInveo-P za paušalne obrte
Inveo-P je cloud rješenje za vođenje poslovanja "paušalnih" obrta. Omogućava izdavanje fiskalnih računa, izdavanje računa za naplatu preko transakcijskog računa, praćenje troškova i prihoda te automatsko generiranje KPR i PO-SD obrazaca.
Pogledaj